Konsten att vara otrogen på Facebook



Idag läste jag ut denna boken som jag började på igår :P (Har haft mycket fritid när jag har varit ledig!) Den handlar om Tove som är tillsammans med Fredrik. Hon jobbar på en reklambyrå och trivs med sitt liv. Men en dag hittar hon en gammal flirt på Facebook som hon inte har hört från på många år. Hon blir vän med Christian och de börjar chatta. Men när är man egentligen otrogen på internet?

Jag gillar Bergenstens andra böcker och denna var rätt intressant och lite rolig men det kändes lite påtvingat med att 40-åringarna skriver "häftiga" statusuppdateringar. Men vad vet jag, är inte kompis med massor av 35-åringar :P Men annars var det en bra skriven bok och jag tycker att folk som använder Facebook kan läsa den, man lär sig att man kanske inte kan skriva vad som helst och vara kompis med framtida chefer.
Anyways, en bra roman, rekomenderas!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh vad jag längtar tills den kommer. Läste ut Carrie Diaries igår nämligen!

2011-06-27 @ 11:19:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Amanda » Min fotoblogg

hoppas du får en bra dag!

2011-06-27 @ 11:58:54
URL: http://perssonfotar.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Låter som en intressant bok.=) Ok, Venedig låter trevligt. Har inte varit där men gillade verkligen Rom där vi var på vår bröllopsresa.

2011-06-27 @ 13:17:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0