Höstens boktips

Igår kikade jag i Höstens böcker-katalogen som kom till jobbet. Den är så kul! Jag fick massor av bra tips på fina böcker som kommer i höst, och nu tänkte jag dela med mig lite till er! :)

  • Helena Lundberg - Kassörer till kassan, utkommer i augusti
  • Jenny Downham - Älskar - hatar, utkommer i augusti
  • Dawn French - En liten smula underbar, utkommer i september
  • Anne Fortier - Julia, utkommer i augusti
  • Jane Austen - Emma i pocket, utkommer 17:e augusti
  • Claude Izner - Döden i Montmartre, utkommer i augusti
  • Alexander McCall Smith - Bertie och hans värld, utkommer i augusti
  • Rocky volym nr 21, utkommer i september
  • Sofi Fahrman - Elsas hemlighet, utkommer i oktober
  • Lauren Weisberger - Sista natten på Chateau Marmont, utkommer i juli
  • Maggie Marr - Hollywood Girls Club, utkommer i november i pocket
  • Cecilia Ahern - Tack för alla minnen, utkommer i augusti
  • P.C. Cast - Uppvaknandet, utkommer i oktober
Det var min lilla lista det! :) Hoppas ni hittar något som ni också kan gå och vänta på! Tur att de flesta utkommer i augusti så slipper man vänta så länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0