Favoritskorna

Jag måste köra samma grej som när det gällde mina favoritväskor, för jag måste ha med ett par favoritskor som jag har i vardagen och ett par uteskor, annars funkar det inte :P
Jag har saker som jag älskar men inte använder så ofta för jag vill inte slita på dem och så har jag favoritsaker som jag älskar och använder så ofta som jag kan. Rätt smart, enligt mig själv :)
Här är iaf mina favoritskor som jag använder ute och när jag vill vara fin!


Mjuka i mocka från Bianco som står så fint i min hylla så jag kan titta på dem jämt! :)


Jag vill inte använda dem så mycket för tänk om det regnar? Eller är lerigt och jordigt? Nej, jag låter dem stå sålänge :)

Köpte dem på rea för ett eller två år sedan och har nog inte använt dem ute mer än en gång :P Men det är för jag inte vill förstöra dem! De var inte dyra eller så, men de är väldigt fina, och ni vet ju att jag älskar rosetter :) Inte för jag är galen, men det är mysigt att klappa lite på dem ibland ;) Vi har alla våra små egenheter...! Imorgon visar jag upp vardagsfavoritskorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0