Favoritskorna 2

Nu kommer mina fina vardagsskor!


Mina fina All Nippon som jag köpte i Tokyo!


De är sköna och kostade inte mycket :)

När vi åkte iväg på vår familjeresa 2006 åkte vi först till Japan och till Tokyo. Jag hittade dessa i en affär vid en marknad och tyckte de var riktigt coola och inte lika dyra som vanliga Converse (de är äkta) så jag slog till direkt! Och de har varit med mig sedan dess :) Lite smutsiga är de men det är inte lätt att hålla vita skor rena. Tvättade dem för någon månad sedan men det syns inte :P
Det är iaf mina favvoskor, som jag drar på mig om jag inte vet vad jag ska ha för skor. De är himla bekväma också! Ska nog ha dem idag när jag jobbar ;)
Vi får se vad jag lägger upp för favoritsak från min garderob imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ylva Lundstedt

Goddag! vad intressant dina inlägg verkar. lär verkligen att läsa lite mer. :) Ha en bra helg =)

2011-06-28 @ 11:41:53
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Josie

Tack så mycket! :) Ja, det hoppas jag verkligen att du gör ;) Ha en fin helg, fastän det inte är helg riktigt än! :)

2011-06-29 @ 10:25:21
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0