Favoritfilm!



Ni kanske redan av bilden kan gissa att min favvofilm är P.S. I love you. Jag antar att den är de flesta tjejers favvis och min med :) Boken är också bra, nästan bättre än filmen men filmen är ändå favoriten.
Jag kan inte hjälpa det men jag gråter jämt till den. Den är så vacker och sorglig på samma gång. Och Gerard Butler är så himla fin i den, irländsk och allt. :) Jag tror jag har en thing för irländare och Irland :) (Vill åka dit!)
Om det är någon som har råkat missa att se denna fina filmen borde absolut göra det! Och om ni redan sett filmen men inte läst boken, tycker jag verkligen att ni ska läsa den! Cecelia Ahern skriver väldigt fint.
Har någon annan denna som favorit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0