Favoritboken!

Jag har ju skrivit lite om min garderob men jag tänkte ta er till bokhyllan lite, och imorgon blir det kanske till filmhyllan :)



Detta var min första Marian Keyes-bok men sedan dess har jag läst alla hennes böcker (har såklart alla i bokhyllan också), men denna var min första favvis som jag verkligen fastnade för och läste om flera gånger. Jag har till och med tv-serien :P Men den var inte lika bra, även om Gerard Butler spelar irländare i den :)
Boken är en fristående bok, inte som de böckerna om systrarna Walsh, även om de är riktigt bra de också.
Jag tycker absolut att ni ska läsa denna boken om ni inte har gjort det ännu! De flesta av Keyes böcker handlar om alkoholism eller andra "jobbiga" ämnen men jag tycker att det är bra att hon skriver om dem, för hon gör det på ett bra och ändå roligt sätt.
Läs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0