Barney/Johnny?



Vi såg på How I met your mother och Barney skulle berätta hur han förlorade oskulden och sa då att han förlorade den på ett läger, till Francis Houseman, eller Baby, som hon kallades. :)
Och så körde de en video där Barney dansade på samma sätt som Patrick Swayze gjorde i Dirty Dancing (jag gissar att ni visste vilken film jag pratade om).
Himla roligt iaf!
Just nu går det inte att bädda in den videon på youtube men Albin ska försöka fixa det, även om det kanske inte blir fixat förräns imorgon.

Men men, nu är jag trött och vi ska se ett avsnitt till How I met your mother och sedan ska jag sova för jag ska jobba imorgon!
Idag har det varit lite bloggtorka för jag har mest tagit det lugnt och glott på tv och läst. Men ska försöka att bättra mig lite. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Faktiskt aldrig sett den serien. Nej jobbar inte med det blev inbjuden som bloggare men bloggen är ju inget jag jobbar med, bara lite tidsfördriv från studierna.=)

2011-06-12 @ 22:58:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0