Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen! Det är alltid trevligt att åka bort men det är så otroligt skönt att komma hem och packa upp väskan och ställa sakerna på sin plats :P
Nu sitter jag i myskläder och ska läsa massa blogginlägg och sedan kanske glo lite på tv. Imorgon är det jobb som gäller, även fast jag är ledig på tisdag. Och på lördag har jag jobbat klart och har semester till söndagen i vecka 28. Mys! Landetmys blir det! :)
Men jag ska försöka tidsinställa lite inlägg till imorgon eftersom jag kommer vara borta hela dagen. Kanske lite bilder från midsommarhelgen! ;)
Ha en fin söndag!


Idag regnade det men som tur var satt jag i bilen och slapp bli blöt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0