Torsdag med åska

Hej hopp! Just nu är det mulet men det ska tydligen bli blixtar och dunder. Dock inga magiska under. Eller kanske... :) Det är faktiskt ett program ikväll behind the scenes med Harry Potter part two, så lite magiskt kanske det blir ;) Jag ska iaf bänka mig vid åtta för då börjar det på femman, don't miss!
Idag tänkte jag försöka få in lite bilder från min semester. Det skulle blivit av igår men då badade vi och promenerade i värmen så det hanns inte med.
Men nu så, jag ska sätta mig och sortera ut de fina och de mindre fina :P
Ha en fin dag, hoppas det inte åskas hos er!
Om det regnar snart ska vi sitta inne och titta på The Kings speech. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch då.=( Här är det soligt och fint.

2011-07-07 @ 14:29:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0