Sucker Punch

Jag har en sådan lust att se Sucker Punch. Dock gick det inte på TV:n så Albin ville inte se den på datorskärmen men det vill jag! Får se hur jag gör :P Håller på att småpacka lite nu, ska ju till landet imorgon. Det ska bli awsome!
Förresten! Idag fick vi ett mail att alla papper vi har skickat till Skatteverket och till Rådhuset (där vi ska gifta oss) har kommit fram så nu är datumet och tiden helt bokad! Känns jättekul och spännnade! :)
Min bror hälsade på mig i affären idag och det var jättekul tyckte jag, så jag pratade sönder hans öron en kvart eller så, I like :P Han kommer till landet på lördag så då får vi ses igen, då kan vi spela spel!
Vi spelade ju kubb, det var jätteskoj. Vi var tjejerna mot killarna! :D Mamma, Sara och jag (Oliver var vår maskot) mot pappa, brorsan och Albin. Först vann vi men sedan vann de. Lagom och bra, så som det ska vara i Sverige... ;)
Nej, nu ska jag titta lite på film tror jag bestämt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0