So you think you can dance

Just nu håller jag på att kolla på fredagen och lördagens avsnitt som jag missade. Tur att det går i repris! Så det är bara 20 minuter kvar, sedan har ännu ett par åkt ut. Det är tråkigt, jag tycker att alla är så himla duktiga!
Aja. Jag kommer in med en dagens och något annat inlägg, så det blir inte tomt här idag. Efter jag har sett klart programmet ska jag ner till torget och kanske prova någon fin ring, kolla utbudet och kanske kika runt på promenadskor, mina är lite trasiga i hälen och jag unnar mig gärna något så jag kan ta promenader och "träna" lite. :)
Hoppas ni har en fin söndag, så hörs vi!


Fina säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0