Rainy sunday

Jättetråkigt väder just nu :( Och vi ska ju gå till bussen sen, och från hållplatsen till farmos hus. Suck :P Jag vill inte bli blöt! Inte när jag har gjort mig fin. Nu har jag en fin klänning (vit, för jag tänkte att det är sommar, how wrong could I be?) och ska fixa håret. Kommer in med en dagens senare.
Albin dammsuger och jag sitter och tänker på att jag ska jobba hela veckan. Lite trist :P Vill ju vara ledig..! Men men, ska inte gnälla.
Får träffa släkt idag, alltid kul! Hoppas farmor gillar sin present.
Hörs later, skater!


Uss uss, när det regnar ska man vara inne! Eller ha en bil :P Tyvärr har jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0