Lagerhaus-besök

Vi var ju och kikade hos Lagerhaus tidigare idag. Det är rätt farligt, man hittar alltid massor av saker som man vill köpa med sig hem :) Och vi hittade några "nyttiga" saker att ta med :)


Jag köpte ett fint glas som jag kan hänga örhängen på!


En ring i mitt och vid foten finns ett armband. Vad tycks?


En Första Hjälpen-låda kan ju vara bra att ha och samla saker i. Alltså inte vad som helst utan plåster och sånt.


Plåster, Compeed och lite huvudvärkstabletter fick plats. Vi har verkligen mycket plåster..!


Albin köpte en badrumsmatta som vi inte kan ha i badrummet :P För då skär det sig med färgerna eller så. Men han köpte den ändå.. Pacman-matta, typs.


Och en kylskåpsmagnet format som en klädnypa.

Jag såg fina kakfat också, men dem väntar vi med :P

Kommentarer
Postat av: Robin Solberg

var köpte du första hjälpen lådan från ?

2012-04-27 @ 09:17:51
Postat av: Josie

Allt som jag köpte är från Lagerhaus.

2012-04-27 @ 12:39:06
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0