Grå tisdag

Idag gick vi upp lite tidigare än igår, då vi åt frukost vid kvart i elva :P Idag åt jag den nog redan vid tio :)
Så blir det när man har semester! Igår, efter middagen, gick vi på en timmes promenad i skogen. Nyttigt och fint väder, det var inte lika varmt som det hade varit tidigare på dagen då vi åt glass på bryggan i Grebbestad. Mums! Mjukglass med strössel på bryggan - nu är det sommar på riktigt! :D
Idag ska vi nog promenera till islandshästarna och kolla läget, vet att de har fått två föl så hoppas på att vi får syn på dem. Men nu ska jag duscha och klä på mig. Har legat och läst ett tag nu, ganska mysigt. :)
Jag försöker komma in senare idag med lite bilder som jag har tagit hittills, inte så många men ändå. Fick nog med en dagens från igår i kameran, så den ska jag försöka hitta. :)
Ha det fint!
Är väldigt sugen på denna fina ryggsäcken från Asos.com idag! :) 399 kr kostade den om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0