God morgon!

Molnig dag idag. Idag blir det nog till att försöka tvätta lite fönster och kanske se om Gossip Girl. Jag har sett första säsongen men fastnade någonstans i andra, så jag funderar på att se om allt från början (igen, detta är andra gången isf :P Jag är hopplös) men innan dess ska Albin och jag gå ner till torget och kolla in Lagerhaus innan han börjar jobba, för det ville han, sa han igår. Kul :) Och jag ska köpa fönsterputsarmedel. Vuxenpoäng på det? :P
Det kommer upp en bokrecension och en filmrecension idag hoppas jag på, säkert något mer också. Vi kanske hittar något på Lagerhaus? :)
Ha det fint idag!


Frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0