Filmkväll

Just nu sitter mamma, pappa, morfar, brorsan, Sara, Albin och jag och tittar på The spy who loved me som har Roger Moore i huvudrollen. Det är ganska kul att sitta och skratta åt skådespelet, replikerna och effekterna som gjordes i slutet på 70-talet. Riktigt kul och mysigt :)
Var på en svamppromenad förut och mamma hittade en hel påse full med kantareller. Jag är visserligen inte så förtjust i svamp men vissa gillar ju att ha den på mackan.
Imorgon blir nog en lugn dag tror jag, vi åker kanske ut med båten.
Nu ska jag skriva ett inlägg som jag ska publicera imorgon. Ha en jättefin lördagskväll!


Myser med lille sötkusinen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0