Filmkväll

Idag fastnade jag framför tv:n :) När Albin kom hem började precis Remember the Titans, som vi såg för länge sen men vi ville se den igen så så blev det! Och nästan direkt efter det började Baby mama, så vi såg hela den också, fast jag missade lite i början. Den var rätt kul faktiskt :)
Men nu känner jag mig lite rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske spela lite tv-spel. Jaja.
Imorgon blir det kalas, och jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer vara borta den dagen men ni kommer iaf få en dagens av mig och ett morgoninlägg. Annars får jag väl blogga när jag kommer hem på kvällen, eller när det blir. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.
Ha en fin helg!


Tina Fey och Amy Poehler är två grymma komiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0