Ett par skor eller en veckas mat?

Idag var vi och handlade mat för ungefär en vecka plus lite snacks. Det kostade som ett par lite dyrare skor ungefär. 691 kr! För mat, för en vecka? Vi är dåliga på att planera :P
Fast vi köpte ju kött också, det kostar ju lite..


Om jag hade bott själv för en vecka hade jag inte köpt såhär mycket mat.. :P Nudlar, någon?

Jaja, vi ska ha lite chips till bion imorgon (vill inte ha popcorn utan god ringar!) och sånt men annars är det mat och lite frysgrejer. Ganska nyttigt. Vi köpte brownies som vi åt hos min mammas moster och hennes man på landet, de är urgoda! Ska prova dem sen för att kolla om det verkligen var samma, så ska jag visa för då måste ni prova! :D
Nu är det mat och avsnitt av How I met your mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0