Ett litet bildregn

Nu försökte jag vara skojig, i och med att det har regnat rätt rejält idag. Jaja.
Albin tog några kort med mobilen, för jag glömde bort att fota med min kamera, men detta funkar ju också! Hittade en bild på mig när vi skulle på Harry Potter i onsdags också. Enjoy!


Klänningen är verkligen fin och piggar upp :)


Oliver visar upp sina skills med att stå på baktassarna :) Så söt!


Albin och jag fick i uppdrag att skriva skyltar så man visste vad det var för mat. Albin klippte ut roliga former. Här ser ni ju att det är en fisk. :)


Här är Västerbotten. Bildigt talat :P Och Umeå längst ner i hörnet.


Kycklingpaj.. :D Den var nog den bästa tror jag!


En ost!


Ett spett, det ser ni va? :)


Och melon! De andra var bara vanliga lappar, för vi kunde inte hitta på något roligt sätt att klippa dem på. Vegetarisk pastasallad, hur klipper man till en sådan t.ex.? :P


Jag var ute och rasta Oliver på tomten i ösregnet. Fick som tur var låna mammas skor och farmors regnjacka. Men lite trist var det ändå :P


Sista bilden! Nytt mode, perhaps?

Det var kul med kalas, det var god mat. Nu sitter jag i mysbyxor, vi kom hem för en stund sedan. Jag fick köra hem och körde, hör och häpna, i mina kilklackar. Det var lite scary men det funkade ändå. Fast det är nog inget som jag tänker göra om :P
Vi ska nog se på film snart, Everything is illuminated. Den lär vara bra men jag har tyvärr inte sett den. Men nu så! :) Mys med film och kanske något gott att tugga på, kanske chips.
Skriver mer sen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0