Det vräker ner!

Just nu håller det på att regna som attan! Regnet bildar små floder på parkeringsplatserna och rinner ner till vägen, jisses! Känns som Jumanji! :O Vill helst inte ha gummistövlar men måste kanske. Har glömt mitt paraply i mammas och pappas bil också men vi har nog något stort paraply i garderoben, ska kika snart.
Har stressat lite nu på morgonen med att packa och sånt, nu känns det rätt bra, tror jag är klar, ska bara fixa håret också. Känns konstigt att Albin ska vara hemma, tycker lite synd om honom som ska jobba nästan varje dag. Men det lugnar nog ner sig lite senare.
Får se hur mycket jag hinner blogga idag eftersom jag snart ska till jobbet och efter det åker jag direkt in till stan för att åka tåg med Sissel till landet. Men tar med mig en laptop så jag kommer kunna blogga i veckan även om jag tänker vara med min kompis så mycket jag kan i helgen. :)
Ha en fin dag, hoppas att det inte regnar på er!


Det regnar mycket mer än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0