13 vid bordet

Just nu kikar jag på en Agatha Christie-deckare på nian, det är Hercule Poirot men det är inte den rätte :P Den "rätte" är David Suchet men det är en annan i denna filmen. Men det roliga är att Suchet har en annan roll i filmen, som Poirots kompis kommisarie Japp. Suchet pratar brittisk engelska och inte alls som han brukar när han spelar Poirot. Jag är rätt chockad :P
Men men, det är kul ändå. Nu blir jag sugen på att se om mina två boxar som jag har med den "rätte" Poirot :D
Idag var jag på OnOff och köpte ett trådlöst tangentbord och en ny mus för under 400 kr. Det verkar vara riktigt bra, mitt gamla var lite jobbigt. De ska ju kursa snart så de har 30 % på allt i butiken, så jag slog till! Visar senare eller imrogon. Fick en film av Albin därifrån också och så hämtade jag ut en bok som hade kommit till mig, Lauren Weisbergs senaste, visar imorgon!
Nu ska jag tillbaks till TV:n! :D Sov gott!


Den rätte Poirot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0