Världkulturmuseet

Hej hopp.
Nu har jag ätit frukost och vaknat till ordentligt!
Idag blir en liten utflyktsdag. Vi ska på museum och kolla in en utställning som jag har velat se ett tag: Kimono fusionVärldkulturmuseet. Det är så trevligt där, främst för det är gratis ;)
De hade en fin utställning tidigare om Indien, kommer inte ihåg vad den hette dock.. Mycket kul att se, och jag gillar ju Japan så det är nog inte helt fel.
Och ska vi äta lunch på Star of India, mycket gott. Har inte varit där på ett bra tag.

Nu ska jag duscha!


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

nej precis, man gillade mer de äldre :p

2011-01-13 @ 11:14:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0