Tillfälligt frisk

Jag har lyckats med bedriften av sova hela natten, ganska skönt faktiskt. Men så var jag nog rätt trött också eftersom jag inte sov något alls under dagen för att komma ikapp.
Och snart ska jag jobba. Bara fyra timmar som tur är, så sedan får jag komma hem och kurera mig. Men jag vet inte om det är något med soffan som inte står rätt till.
Låg där en del igår och det kanske är något där som får mig må kasst. Får dammsuga den sedan, eller något. Kanske är små vovvehår. Men det borde jag tåla kan man tycka.

Skriver mer sen, efter tre. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra att jobba idag iallafall.=) Har aldrig testat vanlijglassen faktiskt. Usch då vad jobbigt med astma.=/ Inte konstigt att du blev orolig men skönt att det inte verkade vara något allvarligt iallafall och att han fick komma hem så snabbt.

2011-01-08 @ 14:51:18
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0