Stresslördag

Idag gäller det att lyckas pussla ihop dagen, det är så många grejer som händer nästan samtidigt. Suck. :P
Vi ska iaf köpa pizza idag så jag slipper tänka på att laga mat, himla skönt.
Men på kvällen är det konsert klockan åtta och en inflyttningsfest vid sju, så vi funderar fortfarande hur vi ska göra, för vi vill ju vara på båda. Kanske lite fest först, sedan konsert och sedan fest igen?
Vi får fundera mer.

Nu är jag uppe och det är tidigt. Det var himla svårt att orka gå upp vid halv åtta. Snart drar jag mig till bussen. Det som är skönt nu är att det är mindre snö och att jag slipper ha strumpbyxor under jeansen :P Jag överlever ändå. Yay! Längtar tills jag kan börja använda min kappa igen. Gillar fårskinnsjackan också men har ju haft den varenda dag för att inte frysa :P
Jaja. Snart sommar, hoppas vi på! :P
Om precis en vecka fyller min älskling 24 år! Klurigt med födelsedagspresenter men det ska nog gå att hitta på något fint.
Nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0