Skapande drömmar



Sitter och bläddrar i min Pandurokatalog och får sån lust att skapa! :)
Har redan planerat vad jag ska köpa för att pyssla lite. Ska göra ett armband med berlocker till mig själv. Det var ett tag sedan jag gjorde något åt mig själv och inte till någon annan. Men det ska bli kul, de har riktigt fina små smycken. Ska bara orka gå och köpa också :)
Kanske imorgon, får se. Är ledig då också. Är rätt seg idag. Har tittat på en film, läst ut 44 Scotland Street och ska börja på Extra bekvämt på safariklubben. Och sedan börjar jag nog på minishopaholicen :)

Funderar på att ha någon tävling någon gång och kanske ge bort något pyssligt som jag gjort/kommer göra. Hade det varit intressant? Tja, vi får väl se :)
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med pyssel.=) Ja nu struntar vi i honom. Jo det är bra med mig, själv då? Har inte gjort så mycket kul idag, jobbar på med mitt examensarbete. Du då?

2011-01-12 @ 16:54:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Jo det minns jag. Lite konstigt bara med tanke på att de i första filmen var tillbaka enda tills de var vuxna.

Hur som helst var det inte logiken i det hela jag syftade på. Bara att jag tyckte att det var tråkigt

2011-01-12 @ 18:51:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Teodorana

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-12-05 @ 10:34:02
URL: http://teodorana.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0