Sängdags

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning.
Hela kvällen har jag känt mig rätt dålig. Rosslig, hostig och lite astmaproblem. Nyst mycket också. Vet inte riktigt varför men det är rätt jobbigt, tror dock det börjar bli bättre nu. Ska ta min astmamedicin för kvällen också.

Imorgon blir det kalas hos en kollega till Albin som är väldigt snäll.
Undrar vart hon bor :P Det ordnar sig nog.
Skulle vilja åka in till MyDog-mässan imorgon för då är Cesar Millan där. Ni vet, The Dog Whisperer. Rätt coolt att träffa på honom, har läst en av hans böcker och tittat på massa avsnitt.
Men inte kul att gå själv, som sagt :( Men vi får se, jag är kanske modig :P
Nu: sova!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad skönt att han mår bra nu, fick han komma hem samma dag? Trevligt med kalas också.

2011-01-07 @ 01:51:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0