Röstningen är så löjlig

Jag blir faktiskt sur. Nu är det paus, men precis innan så berättade de vilka som gick vidare i Let's Dance. Och de som låg i botten, för de var sämst och dansade kasst, fick "dansa vidare". Så otroligt löjligt att svenska folket inte röstar på uppförandet, utan på att en är en artist och den andre en författare.
Varför? Varför är ni så dåliga?
Alla andra var bättre än de två tillsammans.
Jag hoppas inte Ryback åker ut, då är det illa. Han var ju duktig.

Nu ska jag sätta mig i soffan och sura lite, och hoppas på att Hanna eller Alexandra åker istället, de har varit lite svaga.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: de blev ungefär samma, fast med på spåret :) kraam

2011-01-21 @ 23:14:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0