Packar ihop julen

Nu är det dags att plocka ihop julen, tycker jag. Egentligen skulle man väl gjort det i torsdags men det har man ju inte tid med om jag jobbar och allt.
Hade plockat ner adventsljusstakarna i fredags men inte packat ner dem, och idag tog Albin bort utebelysningen så nu är det bara granen kvar!
Har ni rensat bort julen för i år? Det känns lite småtrist men ändå skönt på ett sätt. Nu blir det mer plats. Men det blir mindre ljust i fönstrena.. Borde kanske skaffa någon lampa att sätta där istället. Får kika på det.
Nu ligger belysningen i badkaret för att torka lite. Den var övertäckt med snö igår, och så kan man inte lägga ner den. Det ser lite roligt ut :)



Nu ska jag gå och blåsa håret, sedan ska jag nog handla. Har lite fyllt schema idag, så det är bara att ta tag i det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0