Ny vecka, ny måndag

Tiden bara springer förbi!
Jag bloggar kanske tre ggr om dagen men ändå känns det som det var igår som det var ny måndag och jag satt här och bloggade. Helt sjukt.
Har förresten träningsvärk :P I benen. Körde bara 37 minuters träning på Wii Fit igår, lite balansspel men också träning för benen. Och jag stretchade inte heller. Dumma mig..
Så jag får skylla mig själv :) Hade förresten tänkt att komma igång med riktiga träningen snart, kanske imorgon. Jobbar bara till tre då, så jag är hemma vid fyra och missar inget bra pass. Kan kanske tvinga med Albin också :)

Men nu är det dags att gå till jobbet! Hoppas på att bussen inte kör via Kikås och Pixbo utan som den körde i lördags. Jag kom fram nästan en kvart innan jag brukar. Rätt skönt :)
Men vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas bussen tog den snabba vägen.=) Jo det är lite tråkigt att inte hinna läsa lite roligt saker också, har en hel hög med olästa tidningar också. Men det blir så ibland när man pluggar och har saker som måste slutföras. Ja du får maila och förelså det men jag gissat att det tycker det är bra som det är nu för det tror nog att det får in mer pengar om man ska rösta på de man vill ha kvar....

2011-01-17 @ 14:31:16
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0