Ny kalender

Jag glömde ju kameran hemma när jag åkte hem till mamma förut, så inga bilder från vår snöiga promenad. Tyvärr. Det var roligt att vara ute och gå när det snöade, fast när vi kom hem upptäckte jag att min mascara hade runnit för det var snöblandat regn typ :P
Mindre kul men men. Efter det åt vi god oxfilé som var rest från någon dag tidigare och så tittade vi på Ringaren i Notre Dame. Den är rätt hemsk och elak, förstår inte varför vissa människor hatar de som är annorlunda..
Vi åt också en semla var fast jag orkade bara halva.

Jag åkte in till stan och inhandlade en ny kalender! Brukar handla dem hos Ordning & Reda, tredje året i rad nu. Köpte en fin rosa!


Älskar deras almanackor!


Min från förra året var fint lila, men rosa är också fint!

Ska alldeles strax blogga om ett litet paket jag hittade nu när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jag måste också köpa en ny kalender... Nu blev jag nyfiken på vad du fått för paket.=) Ja men tyvärrr så finns det många människor som är rätt elak på riktigt också.=/ Ska nog försöka plugga imorgon, eventuellt förbi svägerskan på fika.

2011-01-05 @ 17:30:19
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0