Non stop-choklad borta

Frågade igår på Konsum var den goda non stop-chokladen hade tagit vägen. Då sa kassörskan att den nog hade utgått ur sortimentet. Va?!
Det var det värsta :( Det var ju den jag gillade mest, och så tar de bort den.
Det är som när de tog bort den sommar-chokladen med jordgubb, den var också himla god men så tog de bort den. Non stop har ju ändå varit kvar i ett bra tag. Säljer den sämre än typ digestive eller? Det kan jag inte tro! Sorgligt iaf :(


God choklad!


Nyligen utgången :(

Gillar ni dessa? Eller gillar någon annan konstig sort? Som tur är gillar jag vanliga maraboun också, annars hade jag väl inte överlevt :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Tråkigt när sådant man gillar försvinner ut sortimentet.=( Ja jag vill väldigt gärna se den filmen. Måste ta och göra det någon dag.

2011-01-18 @ 18:21:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0