Nattblogg

Eller morgonblogg, kanske. Men för mig är det natt nu.
Har problem med astman. Har läst lite på sjukvårdsupplysningens hemsida och jag har ju symptomen. Visste jag väl sen innan men det är ju bra att uppdatera sig.
Lite pipljud när jag andas in och ibland när jag andas ut - mindre bra. Ofrivillig hosta - japp. Kan vara förkylningsastma. Ska prova att ta lite av min akutmedicin. Har inte behövt ta den på ett tag, det är ju bra så det kommer nog hjälpa nu hoppas jag. Det är inte ambulans-akut, vid erfarenhet brukar astman avta. Men jag tror det har pågått i en dag eller två och det är väl mindre kul (eller bra).

Jag hoppas på att det hjälper och ska lägga mig och läsa lite tills jag somnar, tror jag.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0