Makeovers

I Top Model gjorde de det som jag tycker är roligast: makeovers!
Det är inte alltid det passar men nu var det något nytt att den tjej som gnällde mest och inte tyckte om det fick åka hem. Rätt bra visserligen. De vet ju att det kommer makeovers och det blir inte alltid som man vill men andra kanske ser bättre på dig själv än vad du ser hos dig.
Knasigt va?
Jag tycker de flesta blev bra. Tjejen som åkte ut idag, Sara, jag tyckte att hon var ganska.. Tråkig. Hon hade inte gjort något intryck på mig iaf. Men att Ann har fått bästa bilden två ggr i rad tyckerjag är lite knas.
Visst, hon blir bra på bilder men inte i verkligheten. Det var ju så med en tjej för några säsonger sedan, har totalt glömt hennes namn.. Men hon var jättetafatt och blyg och vågade inte visa sin personlighet så mycket inför gosees eller allmänt, så hon fick åka ut.
Men men, det ordnar sig väl. Det var kul att se iaf!

Tänk om jag skulle göra en makeover och bli blond? :)
Har visserligen funderat på det ett tag men tror att det är riktigt dyrt att fixa det, så får väl spara lite först.
Har inte suttit så mycket vid datorn idag, har ju jobbat. Men nu ska det sovas, för det ska jobbas lite imorgon igen. Bara till tre, så kommer hem vid fyra. Skönt! Hinner blogga lite då också :)
Sov gott!


Lite suddigt men men.. Förresten var Patricia Fields gästdomare, hur coolt är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Makeovers är riktigt roligt att titta på. Nej man kan ju faktiskt ha kul i fjällen utan att åka skidor. Tidlösa saker är bra, man tröttnar inte på dem lika snabbt.

2011-01-25 @ 01:56:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0