It-girl

Jag har totalt fastnat i ett spel på Facebook. Det är så typiskt :P Jag gjorde det förut också när det var Farmville men nu är det en ny grej som en kompis skickade; It-girl heter det. :P
Man ska samla vänner, köpa kläder och skor och sådant och tävla mot tjejer om vem som är snyggast. Typ. :) Och det är så pinsamt men det är faktiskt kul. :P



Har inte spelat jättelänge så har inte terroriserat mina vänner så mycket med invites, men nu så! :P Nu borde jag gå och göra något. Typ handla mat eller så, så jag kommer bort från datorn.
Blir ingen spelkväll ikväll, en kompis har feber och de andra kan nog inte. Så det får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0