I rymden finns inga känslor

Albin fick en film av sina föräldrar idag och de sa att den var bra, så vi passade på att se den ikväll.



Den handlar om Simon som har asberger som bor med sin bror Sam. Men så kommer inte Sams flickvän tillbaks igen. Då måste Simon hitta en ny tjej åt Sam, för annars går inte ekvationen ihop. Allt blir fel.

Det var en väldigt bra film. Jag trodde inte att den skulle vara så bra, eller rolig. Jag hade tänkt att se den innan Albin fick den, även fast jag egentligen inte gillar grejer som "alla andra gör". Gillar inte att se en film bara för alla andra gör det, vill se den för jag tror jag kommer gilla den.
Men som tur var så gillade jag denna :P Väldigt fint porträtterat av Bill Skarsgård. Även om det pratas lite väl mycket om Skarsgårdsfamiljen :P
Men den är väldigt sevärd, och himla rolig också, så se den! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den filmen har jag inte sett... Ok, låter som ni haft en trevlig söndag ni med.=) Händer det något speciellt nu till veckan då?

2011-01-30 @ 23:42:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0