God morgon!

Nu är jag pigg! Mindre vad man kunde säga för en timme sedan.
Albin jobbar idag, så han gick upp tidigare och jag vaknar alltid av hans väckarklocka. Så irriterande. Och så var det svårt att somna om för jag skulle kolla om han mådde bra och inte hade ont i ryggen som han hade igår.
Så tio i nio gav jag upp och kravlade mig upp ur sängen och åt frukost.
Nu ska jag duscha, så jag är klar för.. För dagen, helt enkelt.
Ska tvätta vid ett men innan dess hinner jag mysa i soffan med en kopp nyponsoppa och en bra film!
Vi hörs lite senare!


Borde verkligen ta bort julbloggen snart! Men min hemsidepojkvän har inte tid :P Får tjata på honom ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: tacktack :) allt bra med dej idag? kraam

2011-01-19 @ 11:14:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: It's Emmi

Vilket fint halsband :)

2011-01-19 @ 11:50:22
URL: http://itsemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0