Fredagsmys

Idag är det fredag och jag är ledig, yay! Har varit vaken i en timme, det får godkännas som sovmorgon att vakna kvart över nio. Funderar på att gå och väcka Albin också. Hmm. Får se.

Jag tror jag skippar utställningen idag. Kikade på deras schema och det såg inte ut som om det fanns något som passade mig. Synd men det är så det är.
Det blir himla kul med impro ikväll iaf. Det var himla längesen eftersom det inte var något i december.
Eftersom jag köpte lite film igår fick jag en kod att se en streamad film. Jag valde New York, I love you som är en version av Paris, je t'aime som jag älskar. Det är massor av små korta scener med olika kända skådespelare och olika kända regissörer som ska beskriva staden som de älskar.
Den ska jag se snart :) Men nu ska jag krypa ner i sängen igen! :)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Bra att du påminde mig har också en film att stream från CDON, måste ju utnyttjas.=) Ok, vad jobbigt. Inte jättekul att jobba helg när de flesta är ledig. Jobbade också ofta helg när jag jobbade butik. Vi jobbade dessutom från 11:00 till kl. 21:00 vilket var lite halvtrist eftersom verkligen hela dagen försvann. Blev iofs bra betalt.=)

2011-01-28 @ 12:18:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0