Filmfestival!



Jag satt och kikade i katalogen vilka filmer jag skulle vilja se. Jag är inte jätteinternationell och vill se massa konstiga filmer från typ Argentina om en flicka utan strumpor eller så utan det är mer "vanliga" filmer.
Kan göra en liten lista på de jag vill se!

  • Blue valentine (med bl.a. Michelle Williams och Ryan Gosling)
  • Black Swan (med bl.a. Natalie Portman och Mila Kunis)
  • Never let me go (med bl.a. Kiera Knightley och Carey Mulligan)
Sedan har jag inte kommit så mycket längre. Men Black Swan har jag velat se ett tag, den verkar grymt bra. Lite psychotisk, vilket jag normalt inte gillar, men gillar Natalie Portman i det mesta. Och Mila Kunis är alltid rolig. :)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: så fin designen blev :D vad snällt att man fick gratis godis och sånt :D häftigt! allt bra? :)



var gärna med i min tävling om du inte redan är de :)

http://jennsiii.blogg.se/2011/january/tavling-i-samarbete-med-paxluxse.html#comment

KRAM

2011-01-20 @ 12:34:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0