Familjedag

Idag har jag jobbat lite och sedan tillbringat resten av dagen och kvällen hos mamma och pappa. Mamma och vovven fick med mig ut på en promenad. Jisses, vad jobbigt det är att pulsa fram i snön! :)
Har lite bilder från dagen också, enjoy!


Mamma och pappas altan var ganska översnöad :P


På promenaden. Mamma och Oliver på bänk :)


Här är mammas armband som jag gjorde till henne, hon fick det i julklapp. Rätt nöjd med det. Hjärtat går att öppnas, det sitter ihop med en liten magnet, och där hade jag skrivit en liten, liten lapp där det stod puss på :)


I badrummet finns denna tvålen. När man har användt den luktar man romerska bågar :D Ni vet, chokladen.


Oliver städar köksgolvet. Det kan ju vara så att någon har spillt något mataktigt, och det kan man ju inte missa!


Sötaste vovven. <3

Vi såg också Fångarna på fortet. Det var riktigt kul att se, alla satt och skrattade och åt god glass och romerska bågar och drack julmust :) Och nu är vi hemma och jag är trött. Gick upp halv åtta imorse, så det blir väl att gå och lägga sig och läsa snart iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad jag saknar honom nu :(

2011-01-16 @ 01:33:48
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0