Buzz-spel

Albin och jag har precis spelat lite Buzz och då tar den även foton ibland! Såhär kan det se ut!


Innan vi började spela, för en liten stund sedan.


Jag vann! :)


När vi hade maskeradfest. Jag är precis bakom Buzz-knappen :) Emelie bredvid mig, Toria bakom colan och Albin. Och någons händer, kanske Chrills :)


En tidig morgon, ser det ut som :P


Fint med vänner :)

Vi tog inga kort igår när vi spelade, det kom nog inte upp för vi var så många spelare (sex stycken), normalt är det bara fyra eller färre. Vi har köpt fler buzzrar nämligen, så nu har vi åtta stycken. Innan spelade vi i lag men nu kan alla spela själva!
Förresten vann jag alldeles nyss igen.. :P Det går inte att spela med mig, jag kan en del. Men på TP är jag jättekass för där är det "allvarliga" frågor. Jag är dålig på historia och geografi men filmer, kändisar och tv är jag rätt bra på :)
Nu ska jag sova! Imorgon är det jobb igen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0