Arg

Idag är jag arg. Så onödigt och tänker inte gnälla om varför jag är arg.
Sånt är ju aldrig kul att lyssna på eller att läsa om. Men jag försöker bli glad, men det är svårt.
Känner mig lite usel, speciellt när jag dissade pojkvännens middagsförslag. Men han valde ett ställe där jag inte hittade något jag tyckte verkade vara gott :( Och så var det hiskeligt dyrt också. Så onödigt. Pasta för 150 spänn? Då stannar jag hellre hemma och gör spagetti, mycket godare. Och man kan äta i sina mysbyxor, det är kanske mer tveksamt på resturang.

Men jag ska försöka pigga på mig. Har muntrat upp mig själv med en honungsmacka. Nu ska jag nog städa lite. Får se om vi hörs ikväll, eller om det blir filmtittning!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

150 kr för pasta är verkligen dyrt, sjukt vad vissa ställen kan ta betalt... Hoppas du har en trevlig lördagkväll.

2011-01-29 @ 18:42:12
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0