Ambulansdags



Idag hade jag tänkt att slappa och låta Albin fixa tvätt och allt men han började må dåligt vid frukosten; handen domnade och lite i ansiktet och hans mamma (som är sjuksköterska) tyckte vi skulle ringa 112.
Så de kom och kollade och tyckte att en läkare skulle kolla upp honom.
Jag var tvungen att stanna hemma för det fanns tvätt i maskinen, och jag trodde inte att det var så allvarligt, de hade ju koll på honom isf.
Fick ett mess förut där det stod att de tror att det är migrän. Otur men tur på ett annat sätt, att det inte är borelia eller så.
Jag hoppas han kommer hem snart.

Nu är tvätten klar men inte torr men jag orkade inte bry mig. För att lugna ner mig ska jag nog duscha och tvätta håret. Det brukar man slappna av genom.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad jobbigt.=( Men migrän var ju ändå lindrigt. Domningar kan ju vara allvarliga saker... Nej en pannkaka skulle jag aldrig bli mätt på. Ja det är tråkigt, har man hittat en kalender man gillar så vill man ju gärna fortsätta med den.

2011-01-06 @ 14:16:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0