Super-tisdag!

Jag känner mig lite trött men annars rätt pigg på dagen. Det är skönt att vara ledig men det är också skönt att jobba och ta itu med saker på jobbet som ska göras. Sorteras eller prismärkas och tas ut i butiken. Typ. :)
Men imorgon är jag ledig. Då blir det lite tvättande och så ska jag på makeup-rådgivning hos BodyShop, får se hur det går :) På fredag fyller finaste mamma år! Hon firar nog med kalas i helgen.
Jag har bästa presenten, tycker jag, för den inkluderar mig :D Ni får se senare. Och på torsdag blir det nog träning för oss två. Vi har fortfarande träningsvärk men det känns bra. Det känns att man har tränat och sånt är ju alltid bra. Får se till att fortsätta bara.

Men men, en trevlig dag till er alla!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra på make up rådgivningen.=) Ja vi såg också lite på film och tog det lugnt igår. Jag fick ett par byxor. Du då fick du någon fin present?

2011-02-15 @ 15:33:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0