Stylisterna

Nu är tvätten färdig! Superskönt, nu kan jag slappa ordentligt och slippa springa till tvättstugan varje halvtimme.
Jag har bara sett ett avsnitt av Stylisterna som går på kanal 5 play (antar att det bara går på play iaf) och det finns tydligen fyra avsnitt totalt, så jag har tre avsnitt att kika på idag! :) Yay!
Det verkar kul och intressant, och jag läser ju Sofis mode varje vecka, så blir kul att se vem som kommer styla där snart :P



Jag är rätt kass på att styla själv, så man kan ju få lite tips om man kikar på detta. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Det kanske man skulle ta och titta på, låter som något jag skulle kunna tycka är kul. Det är kul med böcker där man inte vet vad som ska hända, mer spännande så.=)

2011-02-03 @ 16:18:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0