Sovmorgon!

Idag är det första februari (hjälp, vad tiden försvinner iväg!) och det är tisdag och jag är ledig och jag har haft sovmorgon! Vaknade tjugo i tio eller så. Perfekt att gå upp, gillar inte att gå upp efter tio :P
Drömde jättekonstigt om bl.a. Albin som spelade tv-spel med sina kompisar på ett hotellrum, för de skulle ha fest, och när jag kom dit med en stor vagn (?) så hade Albin ätit upp nästan alla min vaniljglass. Tur att jag hade en bunke till :P Men jag var ändå besviken. Drömde mer men kommer inte ihåg.
Förstår inte varför jag inte kan drömma normalt, om ängar och sånt :P

Jaja, har ätit frukost och sånt, nu hoppas jag på att vi ska titta på ännu ett avsnitt av Mad Men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0