Slapparlördag

Hej hopp! Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Det har jag varit sedan jag slutade vid jobbet vid två. Jag har hunnit läsa ut en bok (ni får recension imorgon) och hjälpa till och duka och slappat. Tittat lite på sport med pappa också :) Snart kommer släkt!
Ja, om 45 minuter eller så. Men ändå. Är redan lite hungrig.. Får smyga och låna en julmustflaska, jag har redan spanat in dem i kylen :)
Men nu ska jag gå och vara social med mina söta föräldrar!
Vi hörs senare ikväll, jag hoppas jag hinner se mello men får se. Jag "måste" kanske vara trevlig mot släkten :P
Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt med en slapparlördag med släkten och skönt att du sov bättre i natt.

2011-02-19 @ 22:34:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0