Second Hand-jakt

Hej hopp! Äntligen hemma.
Är på lite halvtråkigt humör också, det kändes som att allt gick fel på vägen hem. Bussen var försenad, så jag missade precis min anslutande spårvagn, skorna läcker, hörlurarna funkar bara i ena hörluren och jag var tvungen att vänta en stund på min spårvagn. Suck suck.
Men nu har jag sett avsnittet av För alla åldrar och skrattat gott. Roligaste avsnittet hittills, tror jag bestämt! :)

Jag bestämde mig för att gå på jakt i helgen, efter second hand-butiker och leta efter gamla smycken som jag kan göra om och göra så de passar mig och min personlighet. Lät knasigt men jag tror ni fattar vad jag menar :) Göra nya örhängen av något halssmycke t.ex. eller annat.
Vet visserligen inte så många second hand-butiker men jag får leta runt. Om någon har tips så är det bara att skriva en kommentar, t.ex. Mlii, du borde ju ha koll! :) Ska iaf till Beyond Retro och Myrornas.
Hoppas på att det inte är tråkväder i helgen iaf.
Nu ska jag äta mat!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Second hand är kul. Det händer ju att man kan fynda riktigt fina plagg!

2011-02-10 @ 21:06:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0