Neeeeej!

Det snöar! :( Igen! Usch.
Jag trodde att det skulle vara slut på det. Även om några kunder hade sagt att det skulle bli dåligt väder till helgen så kan man ju inte tro på allt som sägs :P
Men typiskt. Jag hade faktiskt börjat använda mina sneakers. Det går inte idag, om jag inte vill frysa. Stövlar igen alltså. Börjar tröttna lite på det.. :P
Annars blir det nog en händelsefattig dag på bloggen för jag jobbar hela dagen och ska nog inte sitta mycket vid datorn efter jag kommit hem heller.

Förresten!
Det är ännu ett avsnitt av För alla åldrar idag! På Barnkanalen, 18.30. Det missar jag tyvärr, för jag då sitter på väg hem men kan se på svtplay senare. Idag handlar det om sprutor och spruträdsla, om jag inte minns fel.
Don't miss it! :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fint halsband! Tycker också det är tråkigt att det snöar idag... Vill ha vår nu. Ja det ska jag absolut göra.

2011-02-10 @ 16:12:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

- fin bild!

2011-02-10 @ 21:50:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0