Harrison Ford och Morning Glory



Det var annorlunda men kul att gå på eftermiddagsbio! :) Jag tror vi var typ 5 i salongen, färre än tio iaf. :)
Filmen handlar om Becky (spelas av Rachel McAdams) som får sparken från sitt jobb på en TV-station och måste söka andra jobb. Ett program som inte det går så bra för anställer henne och hon ska försöka få dem på fötter igen.
Diane Keaton är underbar som programledare för ett morgonprogram och jag bara avgudar Harrison Ford! :) Jag vet inte riktigt varför men han har alltid varit min hjälte, idealmannen av alla skådespelare. Äldre har väl Clint Eastwood som ideal men jag har Ford. Kanske för han spelade Indiana Jones, som jag älskar, men jag gillar alla andra filmer han gjort också.
I denna var han något av en skitstövel och sådana brukar han inte riktigt spela (vad jag har sett) så det var väldigt kul och intressant. Filmen var lite feelgood och precis min typ av film! Är också lite fascinerad av morgontv och sånt som sänds i USA, de är lite annorlunda än de som finns här t.ex. :)
Men himla rolig film, man skrattade mycket (iaf jag) och jag satt och tyckte att alla var duktiga men såklart var Ford bäst av alla. Skitstövel eller ej. :)
Se den nu!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den där vill jag se.=) Har nog aldrig varit på eftermiddagsbio.

2011-02-21 @ 21:30:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0