Gomorron

Tänk att äta våfflor nu. Mmm... Frukost.
Men jag har redan ätit min skinkmacka och druckit mitt glas  juice så jag är rätt nöjd.
Snart sticker jag till jobbet. Får en bok när jag kommer hem, Albin hämtar ut den när han ska jobba. Yay!
Jag drömde jättekonstigt innan jag vaknade. Mamma, brorsan, Oliver och jag var där. Vi var strandsatta någonstans med massa annat folk och så skulle vi leta hjälp.
Och befolkningen på stället vi var på var inte riktigt som zombies men de var lite borta och konstiga. Lite scary.
Vaknade innan väckarklockan ringde så jag gick upp. Vill inte somna om :P

Men men. Jag hoppas att ni alla får en trevlig dag på jobbet eller hemma eller vart ni nu är!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med en ny bok, vad var det för bok denna gång? Hoppas du fick en trevlig arbetsdag.

2011-02-02 @ 16:18:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0